Створення бізнес-сайтів, що продають,
"під ключ"
Інвестуйте в сайт
Збільшуйте свою аудиторию

Реклама та просування

Просування сайту в мережі Інтернет — сучасний, швидкий та бюджетний варіант залучення клієнтів та збільшення продажів компанії.

Переваги реклами та просування:
  1. Зростання відвідуваності. Завдяки розкрутці сайту можна в рази збільшити відвідуваність цільової аудиторії, а це призведе до високої конверсії потенційних клієнтів в реальних замовників.
  2. Зростання продажів. Ефективність просування сайтів пояснюється тим, що залучається тільки цільова аудиторія — користувачі, які вже зацікавлені в товарах та послугах. Число продажів збільшується, оскільки на сайт будуть заходити лише цільові відвідувачі, безпосередньо зацікавлені в пропонованих товарах та послугах. Крім того, якщо сайт має приємний дизайн, зручну навігацію та корисний, якісний контент — нескінченний потік продажів забезпечений.

SEO — просування сайту в органічному пошуку Google, головною метою якого є зростання цільового трафіку з пошукових систем на сайт. Процес такого розкручування триває мінімум кілька місяців.

Контекстна реклама — форма реклами в Інтернет, що швидко розвивається, та завдяки якій можна розміщувати текстові або графічні оголошення в пошуковій системі Google, а також на сайтах-партнерів. Дозволяє відразу ж після налаштування, яке зазвичай займає кілька днів, виводитись на першій сторінці пошуку.

SMM — комплекс заходів з просування в соціальних мережах, що збільшують трафік та інтерес до брендів, продуктів та послуг компанії через показ рекламних оголошень.

З його допомогою можна вирішити фактично будь-яке завдання нового бренду, продукту та послуги, за винятком просування в пошукових системах.

Що вибрати: SMM, SEO або контекстну рекламу?

Для прийняття правильного рішення в цьому питанні, слід розібратися, де користувачі шукають подібні товари та послуги.

  1. Якщо це пошукова система Google, то розумно вкладати кошти в контекст, та вже потім думати про маркетинг в соціальних проєктах (в якості додаткового методу залучення цільової аудиторії).
  2. У разі відсутності попиту в пошукових системах на ваші товари та послуги, налаштувати контекстну рекламу не вийде, оскільки відсутній пошук за потрібними ключовими словами. Тому, в першу чергу, слід звернути увагу на розкрутку в соц. мережах. За допомогою SMM на скромний бюджет можна розповісти досить широкої цільової аудиторії про конкретні продукти, бренди, заходи.

Залиште заявку на нашому сайті, та наш менеджер допоможе вам з вибором оптимальної стратегії просування для вашого бізнесу.

Інвестуйте в сайт
Збільшуйте свою аудиторію